Subject: FW: Tallinna mnt 42 liitumine madalpingel, Aruküla alevik, Raasiku vald, Harjumaa LC3035
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Apr 2025 12:41:58 +0300

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Kotter Sander <[email-masked]>
Sent: Monday, April 7, 2025 1:18 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: Tallinna mnt 42 liitumine madalpingel, Aruküla alevik, Raasiku
vald, Harjumaa LC3035

Hei Elliko!

Rääkisime täna tel. teel.

Saadan kooskõlastamiseks Tallinna mnt 42 elektriliitumise projekti.

Talve kinnistul asendame alajaama. Riigitee 11300 kaitsevööndis asendame
olemasoleva 1-kohalise liitumiskilbi 2-kohalise liitumiskilbi vastu.

Dokud manuses. Samuti manuses pilt liitumiskilbist, mida asendame.

Oleksin väga tänulik kui saad kuidagi kiirelt ette võtta.

Sander Kotter

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5547 836

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Mõigu 3, Tallinn

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.